سلام به همه دخترای گلم هرکدوم که اومده سری به معلم
پارسالش بزنه دلم خیلی هواتونو کرده
هرکدوم این پیاموخوند به بقیه هم بگه .دوستتون دارم .براتون
آرزوی موفقیت وسلامت میکنم.
+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم اسفند ۱۳۹۳ ساعت 23:3 توسط ندایی
|

خدایا!این بنده ی توست که در پیشگاهت برپاست ،یگانه ات می خواند ویگانگی خاص،توراست. جز تو کسی را نمی بیند که سزای این ستایش هاست. مرا به درگاه تو نیازی است که آن نیاز راجزفضل تو به بی نیازی نرساند ،وآن درویشی را جز عطا وبخشش تو به توانگری مبدل نگرداند.