تبریک عید
+ نوشته شده در پنجشنبه نهم مهر ۱۳۹۴ ساعت 19:50 توسط ندایی
|
خدایا!این بنده ی توست که در پیشگاهت برپاست ،یگانه ات می خواند ویگانگی خاص،توراست. جز تو کسی را نمی بیند که سزای این ستایش هاست. مرا به درگاه تو نیازی است که آن نیاز راجزفضل تو به بی نیازی نرساند ،وآن درویشی را جز عطا وبخشش تو به توانگری مبدل نگرداند.